Integruota matematikos ir gamtos ir žmogaus pamoka ,,Oro tarša ir diagramos‘‘ 6 kl.
matematikos mokytoja D. Baranauskienė, biologijos mokytoja D.Kubilienė
Kovo 12 d. 6 kl. vyko integruota matematikos ir gamtos ir žmogaus pamoka ,, Oro tarša ir diagramos‘‘. Tikslas – plėtoti bendrąsias, darbo įgūdžių, matematinių ir gamtos mokslų žinių tarpusavio susiejimo kompetencijas, kelti mokinių mokymosi motyvaciją.
Pamokoje Haroldas ir Augustas pristatė kūrybines užduotis ,,Oro tarša‘‘, apibūdino neigiamą teršalų poveikį aplinkai ir gyviems organizmams, Karolis paskaitė sukurtą eilėraštį apie gamtą. Mokiniai taip pat piešė piešinius, kuriuose pavaizdavo dėl netinkamos žmogaus ūkinės veiklos gamtoje kylančias problemas. Po to atliko matematines užduotis – braižė išmetamų teršalų kiekio stulpelines ir skritulines diagramas, įvardijo pagrindinius aplinkos taršos šaltinius, pateikė išvadas. Namų darbams paskirta įdomi užduotis – susipažinti su gyvaisiais aplinkos būklės rodikliais- kerpėmis, nubraižyti stulpelinę diagramą ir įvertinti aplinkos būklę. Mokiniams pamoka patiko, visi noriai dirbo, pažadėjo paruošti daugiau kūrybinių darbų, kurie skatintų žmones saugoti gamtą ir biologinę įvairovę.